ایمپلنت دیجیتال دندان و تکنولوژی دیافراگم WAX-UP


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ دندانپزشکی ما خوش امدید

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تازه های دندان پزشکی و آدرس dentalnews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 120
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 25
:: باردید دیروز : 24
:: بازدید هفته : 179
:: بازدید ماه : 175
:: بازدید سال : 1084
:: بازدید کلی : 4157

RSS

Powered By
loxblog.Com

مختصری از تحولات دندانپزشکی روز در ایران و جهان

ایمپلنت دیجیتال دندان و تکنولوژی دیافراگم WAX-UP
دو شنبه 31 تير 1398 ساعت 15:11 | بازدید : 91 | نوشته ‌شده به دست adrina | ( نظرات )

تکنولوژی ایمپلنت دیجیتال

استفاده از تکنولوژیایمپلنت دندان دیجیتال تقریبا توسط 34 درصد پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. این شاید جالب ترین مرحله در تکامل پذیرش فن آوری است. و به سرعت در حال رشد است، که منجر به پیشرفت و نوآوری در سیستم عامل های مختلف شده که می توانند با هم ترکیب شوند و نتایج نهایی را بهبود ببخشند.

روش های ایمپلنت یکی از جنبه های هیجان انگیز دندانپزشکی

این روش ها توسط تکنولوژی دیجیتال افزایش یافته است. نوآوری هایی که در این بحث مورد بررسی قرار گرفته، پزشکان با ابزارهایی تشخیص و برنامه ریزی، روش جایگذاری دندان ها و ترمیم آنها را به شیوه ای واقعی مورد استفاده قرار می دهند.

اشکال 1A و 1B  وضعیت داخلی پیش از کاشت را از طریق یک اسکنر داخل دهانی گرفته است

تأثیرات ایمپلنت دیجیتال

تصویربرداری دیجیتال ایمپلنت قبل از جراحی اولیه یک گام مهم در جریان درمان ایمپلنت است. شکل 1A  و 1B  و شکل 2A  تا 2D شواهد موجود در مورد دقت و کارایی کامل در برداشت های دیجیتال است،

  1. نسل فعلی سیستم های دیجیتالی دقیق تر و سریعتر از سیستم های قبلی، هستند.
  2. عملکرد این صفات به میزان دقت اسکنر و الگوریتم ریاضی برای ساخت مدل دیجیتال از تصویر فرد بستگی دارد. اسکنرهای فعلی کاملا دقیق و با محدوده دقت 6.9 میکرومتر تا 45.2 میکرومتر نشان داده شده است.
  3. این اسکنرها با  طراحی مدل های سه بعدی باعث افزایش سرعت پزشکان و رضایتمندی بیشتر بیمار می شود.

 

تصاویر 2A  تا 2D اطلاعاتی در مورد ایمپلنت دیجیتال

وضعیت داخل دهان با اسکن داخلی دندان و لثه بیمار ادغام می شود، و با فراهم کردن امکان تجسم و ماکت سازی، در تشخیص و برنامه ریزی درمان کمک می کند.

دیافراگم WAX-UP

عکس تشخیصی یک جزء حیاتی در برنامه ریزی ایمپلنت است. در آزمایشگاه های تخصصی و یا نرم افزار، اسکن داخل دهان با عکس های صورت ترکیب شده و اجازه می دهد تا یک نمونه گیری از دیجیتال مخصوص بیمار و در شکل 3A  و 3B  و شکل 4 نشان داده شود.

با استفاده از شکل و اندازه دندان این نرم افزار اجازه می دهد تا دنداپزشکان و تکنسین ها با عکس مجازی لبخند  شما را نشان دهند.

شکل 4 ) این اجازه می دهد تا برنامه ریزی پروتز ایمپلنت انجام شود. بیمار می تواند قبل از درمان تصویر نهایی را ببیند، و هنگامی که طرح نهایی کامل شد، می توان از طریق چاپ 3D  یا فرزکاری در دهان بیمار آزمایش شود. و نسخه انتخاب شده از تصویر کامل بیمار برای کمک و زیبایی دندان

شکل 5 ) نقاط 3A  و 3B  تشخیص دیجیتال از دو قالب مختلف دندان ساخته شده است تا بیماران بتوانند گزینه مناسب تر را انتخاب کنند. تشخیص ها با استفاده از یک پروتز متداول در پرونده ای که بر روی دندان های بیمار قرار می گیرد، ارزیابی می شود. این پروتز این امکان را ایجاد می کند تا دندانپزشک و بیمار اطمینان حاصل کنند که پروتز طراحی شده می تواند انتظارات بیمار را برآورده کند.

 

 

 




:: برچسب‌ها: ایمپلنت دندان , ایمپلنت دندان اقساطی , ایمپلنت دندان شرق تهران , ایمپلنت دندان نارمک , کلینیک تخصصی ایمپلنت دندان , بهترین مرکز ایمپلنت شرق تهران , ایمپلنت دندان ارزان , ایمپلنت دندان به روش دیجیتال , ایمپلنت دندان به روش جدید , ایمپلنت دندان خوب , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: